Transforma pasiunea pentru miscare, stare de bine si sanatate intr-o afacere profitabila

Transforma pasiunea pentru miscare, stare de bine si sanatate intr-o afacere profitabila!

Viitorule antreprenor, daca ai ajuns pe acesta pagina, inseamna ca esti interesat de afacerea propusa de noi si esti pregatit sa incepi (sau sa extinzi) o afacere din domeniul ingrijirii corporale si a sanatatii. In ambele cazuri, vei gasi in cele ce urmeaza cateva sfaturi si viziunea noastra despre cum va evolua aceasta industrie, pe care ne dorim sa o dezvoltam conform evolutiei cererii clientilor.

Realizeaza un studiu de piata si analizeaza concurenta

Orice afacere noua trebuie sa demareze cu studiul pietei in care vei vrea sa iti desfasori activitatea. Fara o cunoastere buna a pietei si a concurentei, afacerea va fi din start un esec!

Acest studiu te va ajuta sa stabilesti profilul clientilor si ce produse sau servicii isi doresc acestia, unde sa iti alegi locatia afacerii, sa intelegi daca produsele si serviciile tale raspund cerintelor pietei, stabilirea preturilor si a strategiilor de promovare, sa-ti intelegi competitorii si trendurile in industrie, sa identifici noi oportunitati, sa intelegi riscurile afacerii tale si sa le micsorezi.

La o cercetare rapida, putem constata ca aceasta piata este asigurata de mai multe tipuri de centre ce ofera clientilor fie posibilitati de miscare intensa (centre fitness incadrate la codul CAEN 9313), fie remodelare si ingrijire corporala (centre cosmetice sau specializate pe terapii ce ofera clientilor solutii de remodelare invazive in care aportul clientilor este minim, incadrate la cod CAEN 9604), fie centre de sanatate (centre ce ofera activitati referitoare la sanatatea umana incadrate la codul CAEN 8690), ce ofera masaj, crioterapie, kinetoterapie, hidroterapie, chiropractie, acupunctura etc.

Separat, fiecare dintre acestea se adreseaza cate unei categorii de clienti. Intrebarea pe care ar trebui sa si-o puna oricine vrea sa deschida o afacere in acest domeniu, este ce ii face pe clientii acestor centre sa mearga acolo, ce ii face sa revina si ce isi doresc sa obtina in timpul petrecut in acestea.

Fiecare din solutiile oferite de centrele existente sunt benefice si ofera rezultate, dar cu un anumit pret, fie ofera solutii invazive, fie necesita un efort sustinut pentru o perioada mai mare de timp, fie necesita personal specializat.

Concluzia noastra, dupa mai bine de 11 ani de activitate in acest domeniu, este ca oamenii isi doresc in primul rand sa obtina rezultate si beneficii cu solutii non-invazive (dovedite si vizibile), intr-un timp cat mai scurt, cu efort minim si, mai ales, isi doresc sa se simta bine! Interesul clientilor nu este pentru echipamentele in sine, ci pentru ce fac si cum fac acele echipamente sa ofere rezultate.

Calculeaza Rata de Recuperare a Investitiei (ROI)

Pasul urmator este sa construiesti planul de afaceri intr-un mod profesionist. Pentru aceasta vei avea nevoie de ROI (Return of Investment), o calculatie ce iti va fi oferita de echipa noastra si care te va ajuta sa afli eficienta investitiei.

Calculeaza bugetul necesar deschiderii acestei afaceri
si gaseste surse de finantare


Ambele au o importanta foarte mare in construirea unei afaceri sanatoase,
fie ca banii provin din surse proprii, leasing sau din fonduri europene, afacerea trebuie sa fie in primul rand profitabila. Pentru a minimiza riscurile,
afacerea poate porni ca una de nisa, dupa care se poate extinde pas cu pas, dar trebuie stiut de la inceput bugetul.

Cauta un spatiu potrivit activitatii

Iti recomandam sa cauti un spatiu necesar acestei activitati care sa aiba o suprafata generoasa (100-200mp) si obligatoriu sa aiba posibilitatea de a oferi clientilor tai locuri de parcare. Acest lucru iti va permite sa obtii un pret mai bun pe mp (posibil sa platesti pentru 200 mp cat pentru unul de 120mp) si totodata iti va permite sa extinzi afacerea pas cu pas.

Spatiul nu este obligatoriu sa fie intr-o zona cu vad comercial (este scump, cu siguranta), clientii vor veni cu ajutorul actiunilor de marketing pe care le vei face si cu ajutorul clientilor care vor aduce alti clienti.

Amenajeaza-l cu gust si realizeaza fluxul si circuitele de deplasare a clientilor si personalului. Tine sub control costurile de amenajare! Sunt resurse financiare importante care se pierd in caz de mutare sau de renuntare la afacere. Echipamentele se pot vinde ca fiind utilizate, tavanele cu scafe, nu!

Sfat pentru antreprenori: calculeaza si pregateste buget pentru marketing

Calculeaza si pregateste bugetul pentru marketing

Cei mai multi antreprenori esueaza deoarece cred ca odata ce au investit intr-un spatiu frumos si au cumparat echipamentele, au facut ce este mai important iar clientii vor incepe sa vina valuri. Se inseala, din pacate! Munca grea incepe a doua zi dupa deschiderea centrului si este o munca de fiecare zi pentru a atrage noi clienti si de a-i face sa revina constant. Astfel, pregateste buget pentru campanii de marketing pe social media, Google Ads, actiuni de promovare etc.

Cu alte cuvinte, munceste sa creezi awareness si sa cresti brandul centrului tau.

Nu uita ca sursa cea mai importanta de agenti de vanzari sunt colegii din echipa ta, cei care sunt in contact permanent cu clientii tai, foloseste aceasta resursa si recompenseaza-i prin comisionare.

Construieste echipa cu care vei pleca la drum

Sufletul acestui centru si cei care vor duce greul afacerii sunt colegii tai, cauta oameni care stiu sa empatizeze si sa comunice, apreciaza munca lor si recompenseaza-i financiar, dupa realizari. Gandeste un spatiu in centru doar pentru ei, in care sa se poata bucura de pauza.

Daca ai urmat sfaturile pe care ti le-am oferit pana acum, inseamna ca esti pe drumul cel bun si esti pregatit sa treci la un alt nivel al afacerii despre care iti vom vorbi in continuare.

Propunerea noastra de crestere a afacerii

Cresterea afacerii propusa consta in extinderea celui existent ce ofera deja servicii de crioterapie si realizarea unui centru complex ce imbina sfaturile nutritionale cu beneficiile pentru corp si minte oferite de echipamentele de crioterapie, wellness&spa, fitness, masaj si relaxare.

Afacerea poate fi totodata personalizata pe anumite categorii de servicii oferite (crioterapie, masaj, wellness&spa, fitness etc) dar in acest caz, categoria clientilor interesati se va reduce, iar afacerea va ramane una de nisa.

Cu ce servicii si echipamente ofera beneficii si rezultate acest centru complex

Prin stimularea organismului, mișcare usoara și relaxare, toate obtinute prin metode non-invazive!

  • Echipamentele de crioterapie (Criosauna, Criocamera, Criofan, Cryoair, Criosfera) stimulează corpul și oferă rezultate uimitoare pentru frumusețe, sănătate și stare de bine, totul cu ajutorul unor proceduri de scurtă durată (3-10 minute)
  • Echipamentele Fitnesswell solicită un efort minim și oferă un efect maxim în remodelarea corporală pe care și-o dorește orice client, în exerciții scurte de 10-30 minute
  • După stimulare și miscare, corpul și mintea au nevoie de relaxare si refacere, ce este obținută cu ajutorul echipamentelor Herbalsauna, Velus-Jet, Andullation, OxyHealth sau Float Spa

Intr-un astfel de centru si cu aceste dispozitive, clientii sunt ajutati sa completeze un stil de viata sanatos cu exercitii fizice si terapii pentru trup, minte si suflet. Combatem in acest mod oboseala emotionala si stresul, readucem linistea, relaxarea, sanatatea si pofta de viata. Credem cu tarie ca pana si persoanele sedentare, indiferent de varsta, pot beneficia de o silueta supla si de un corp tanar, pot combate eficient semnele imbatranirii (celulita, riduri, vergeturi) si isi pot regenera organismul si creste vitalitatea. Totul este ca si ele sa-si doreasca acest lucru!

Cine sunt clientii acestui centru complex?

Profilul clientilor este variat, de la corporatistii caracterizati de sedentarism, persoanele care doresc sa arate si sa se simta cat mai bine, pana la sportivii amatori sau profesionisti care se pregatesc pentru competitii sau persoanele care se refac si recupereaza la recomandarea medicului.

In ultimii ani, marea majoritate a oamenilor a trait intr-o stare de sanatate precara, de oboseala cronica si lipsa de energie, de scadere permanenta a imunitatii, iar obezitatea este la cele mai ridicate cote din ultimii 10 ani. Aparitia durerilor de spate, de cap, de orice fel, inflamarea articulatiilor, artrita, afectiunile pielii sau insomnia sunt semnale ale organismului pentru a face o transformare in stilul de viata pe care il adoptam. Daca aceasta transformare se lasa asteptata, situatia se inrautateste, apar vizitele la medic, interventiile chirurgicale sau chiar spitalizarea.

Modelul de afacere la cheie extins propus de noi reprezinta o solutie usoara si eficienta pentru multe din afectiunile care pericliteaza sanatatea omului modern. In plus, rezultatele pe care le vor vedea clientii sunt spectaculoase atat prin ameliorarea problemelor de sanatate, evitarea imbolnavirilor si schimbarea stilului de viata, cat si prin prevenirea riscurilor asociate cu obezitatea si sedentarismul.
Prin stimularea organismului, mișcare usoara și relaxare, toate obtinute prin metode non-invazive!

Totodata, centrul va trebui orientat catre calitate si personalizare a tratamentelor, nu pe volum de clienti. Acest lucru va face ca centrul sa poata functiona chiar si in situatii exceptionale (pandemie etc).

In loc de concluzie

Investitia in industria crio, wellness&spa, fitness si relaxare reprezinta cea mai buna cale de valorificare a acestei piete, mai ales avand in vedere interesul si disponibilitatea financiară a consumatorului modern pentru serviciile oferite de aceasta. Este o industrie ce cunoaste una din cele mai mari cresteri anuale, tocmai datorita faptului ca nivelul de constientizare al clientilor a crescut in permanenta.

    Aveti intrebari in legatura cu afacerea la cheie? Va stam la dispozitie!

    Numele dvs.*
    Categorie*
    Companie*
    Cod fiscal*
    Nr. Inregistrare Registrul Comertului
    Sectorul dvs. de activitate*
    Adresa de email
    Numar de telefon
    Informatii suplimentare


    Producatori internationali de echipamente de crioterapie